14 sep. 2008

Landeryd

Så var veckan på hemmaplan snart slut... Den började på den bortre hemmaplan Åland, med en Pro-Am. Det blev mycket bilåkande för att spela 18 hål, så vi var ganska slitna när vi kom till Linköping sent tisdag kväll. Dags för Landeryds första Sverigetourtävling, med veckans andra Pro-Am på onsdagen och sedan tävling torsdag till lördag. Jag ska erkänna att jag spelade ganska kass och i kombination med lite otur blev inte scoren annat än katastrofal. Trist så klart, men samtidigt vet jag att jag gjorde mitt bästa. Ett stort tack till alla er som kom och hejade och en jättekram till Johanna, grattis grattis!!!

Efter en vrålkul :) utgång igår och en skön sovmorgon har jag nu tillbringat dagen på Landeryd med att nöta närspel och wedgar. Jag trodde inte solen fanns där uppe längre, men det måste den uppenbarligen göra, för det var riktigt skönt att träna idag. Nu på kvällen har jag lagt fram kläder för packning eftersom jag sticker till Göteborg imorn. Det blir en treveckorsturné med start imorn, så det är väldigt mycket kläder som ska med... Hoppas verkligen på värme i Frankrike och Madrid, kjolarna är iaf packade...:)

Inga kommentarer: