18 sep. 2008

Fyra under

Åh, så skönt att spela med två rutinerade tanter, Laura och Helen...:) Snabba beslut och inget tjafs! Det var en hel del publik ute och hejade, vädret var perfekt och jag spelade rätt bra golf. Bestämde mig återigen för att bara gå ut och njuta på banan och släppa alla krav och förväntningar. Gick fyra under, vilket är klart godkänt, men banan spelas ganska lätt så det är ett antal slag upp till förstaplatsen. Tre rundor återstår och allt kan som vanligt hända.

Var ute och shoppade med mamma idag på eftermiddagen. Jag gick loss på MQ medan mamma hittade ett par stövlar. Avslutade med en middag på en thairestaurang, beställde favoriten pad thai, som var grym! Andy, den berömda golfidioten åkte och spelade Hovås, men fick stryk av Cissis man Johan. Haaaahaaa! ;)

Nu ska jag duscha och lägga mig och kolla på film. Imorn blir det sovmorgon och en lång Scandicfrukost!

Inga kommentarer: