15 sep. 2008

Göteborg

Sjönk just ner i sängen på Scandic i Göteborg efter en låång dag. Klev ur sängen imorse och stack ut på en morgonlöprunda. Alltid lika segt att springa utan att ha ätit, men alltid lika skönt efteråt... Därefter gjorde jag en liten visit på Securitas golfdag och körde sedan mot Göteborg. När jag passerade Borås bestämde jag mig för att åka förbi Uddevalla och hälsa på Emelie, men upptäckte senare att Uddevalla inte ligger på vägen utan åtta mil norrut från Göteborg. Hur som... det var värt att åka dit eftersom vi ses så himla sällan och som vanligt hade vi massor att prata om...

Imorn ska jag åka ut till banan hyfsat tidigt för att hinna träna innan alla andra kommer dit. Så här på slutet av säsongen är det betydligt färre som tränar jämfört med på våren, men det är ändå skönt att vara där tidigt och slippa trängas. På eftermiddagen ska jag som vanligt gå ut och spela in banan. Andy och jag brukar försöka hitta en tid när vi kan gå själva, så vi kan slå vilka slag vi vill och även tävla lite här och där. Caddiesarna får absolut inte slå några slag på tävlingsbanan, det ger höga böter, men när ingen ser brukar han passa på för att minska abstinensen...:)

Synd att missa hemmapremiären i CC nu i veckan... Får vänta i tre veckor, suck... Sov gott!!

Inga kommentarer: