5 sep. 2008

Danmark

Efter en vecka utan pauser tänker jag nu tillbringa denna fredagskväll på hotellrummet med lite naturgodis (som ju är såååå mkt nyttigare än vanligt godis:)) och en bra film. Jag bor på Scandic i Helsingborg och får alltså åka färjan varje dag till Helsingör där vi spelar. Idag gick golfen bra, särskilt med tanke på att jag spelade mitt livs andra runda (den första var igår på Pro-Amen) med Andys bröstputter. Den är mycket längre än en vanlig putter och tekniken är lite annorlunda. Men det känns kanon! Jag var lite osäker i början med känslan, men det tog sig efterhand.

Golf Digest har förresten varit hos oss i två dagar och gjort ett reportage om Emma Z och mig. Ska bli kul att se och läsa resultatet!

För ett tag sen skrev jag om att jag såg ordet Panda överallt. Det har varit lugnt sedan dess, men nu slog det till igen! En av Andys kompisar som jag träffade första gången häromdagen kallas för Panda och jag köpte nyss kinamat på restaurang Panda. Min maskot på bagen är däremot ingen panda, utan en Koala. Några av caddiesarna hade bestämt sig för att kidnappa Koala, och gjorde ett litet försök i Finland men misslyckades tack vare Anna T (tack!:)). Igår däremot låg bagen vid övningsgreen och vid ett obevakat ögonblick slog de till. På kvällen kom en bild där Koala hade en kniv under hakan och lite senare en till med en flaska öl på magen. Haha... rätt kul faktiskt.... Som tur var fick jag iaf tillbaka Koala innan start idag. Nu ska jag kolla film. Hej!

Inga kommentarer: