17 juli 2008

Träningsvecka

Tisdag och onsdag tillbringades på Bro Hof med hård träning och två spelade rundor. Greenerna håller världsklass och jag är så glad att jag är medlem där så att jag kan spela så mycket jag vill. Banan är grymt bra och utmanande. Det var riktigt skönt att bo på hotell, särskilt med tanke på den oslagbara Scandicfrukosten två mornar i rad! :) Sedan är det lättare att fokusera på träningen när jag inte har en mysig lägenhet eller en beachvolleyplan med några kompisar tio minuter iväg som lockar. Kort sagt - två givande dagar i Stockholm.

Jag har sprungit på ordet Panda för många gånger på sistone. Tidigare har jag aldrig ens tänkt på ordet men efter att först ha hyrt en bil av modellen Panda på Irland, sett reklam för Panda på alla soptunnor på samma ö (ingen aning vad det var för Panda) och nu idag reklam hemma i Linköping för nån Pandafilm. Pandorna anfaller.

Idag slog jag ut på södra kl 07.10. Nio håls spel och någon timmes träning på förmiddagen där spelet kändes bra. Studio 22 (frisören) i 3,5 timme, rekord!! :) Därefter gymträning, första på alldeles för länge pga förkylningen, åh, så skönt att vara igång igen! Och strax: beachvolley!

Nu: beachvolley.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ingen träningsguru?
Nån som kan peppa dig?

Anonym sa...

Har du ingen som inte lyssnar på vad du tycker utan mer säger vad du borde höra?

Lotta Wahlin sa...

Tack för att du bryr dig, men vad vet du om hur och vad jag tänker och vilka jag har omkring mig? Jag kan meddela att jag är omgiven av otroligt många människor som bryr sig om mig oavsett hur många gånger jag slår på golfbollen. Vad det något särskilt du tänkte på?