1 juli 2008

Kajak

Två timmars paddlande kommer nog att kännas imorgon...:) Men vad skönt det var, tyst och lugnt. Gled förbi ett gäng kossor , som måste gå i världens finaste hage, precis nere vid vattenkanten.

Jag kommer ta det ganska lugnt med golfen den här veckan. Det gäller att ladda om och bli riktigt motiverad inför kommande stortävlingar. Därför blandar jag vila med lagom mycket träning. Imorgon blir det som sagt träning hela dagen, på torsdag ska jag spela på eftermiddagen och under helgen hemma i Linkan blir det säkert något varv. Nästa vecka ska jag troligen spela lite under golfveckan på St Arild i Skåne, Andy och jag har tänkt vinna greensomen...:) Sen sticker jag ju till Irland nästa onsdag...

Jörgen - ser verkligen fram emot hejarklacken. Ju mer ni hörs och syns - desto bättre!! :)

Nu ska jag shoppa i Mariehamn, det är gjort på ca 30 minuter... Haha...

1 kommentar:

Jörgen sa...

Kajak är helt fantastiskt. Året om.
På vintern:
http://www.flickr.com/photos/jorgenbengtsson/364728036/in/set-72157594491937792/

Eller på sommaren:
http://www.flickr.com/photos/jorgenbengtsson/2580678947/in/set-72157605624016612/