6 juli 2008

Bro Hof och Skåne

På vägen hem från Åland i fredags spelade jag Bro Hof utanför Stockholm. Där jag faktiskt är medlem!! Alla spelare med full kategori på någon av de största tourerna får medlemskap i klubben! Jag är grymt imponerad av anläggningen. Mycket bra mottagande och en bana i supertrim. Att sällskapet dessutom var supertrevligt gjorde inte dagen sämre. Jag kommer garanterat försöka pressa in fler besök där under sommaren!

Det var sega timmar i bilen hem, men när jag parkerade bilen i parkeringshuset mötte jag som vanligt den söta fågelungen, som piggade upp... Under förra veckan såg jag den där uppe på taket varje dag, alldeles ensam i värmen och utan mat. Jag försökte ge den lite jordnötter, men det var tydligen inte så smaskigt. Just som jag var på väg att adoptera pippin kom mamma fiskmås och matade den. När jag nyss var där uppe satt han i sin lilla mosshög och sov. Sååå söt!!

Idag sticker jag ner till Skåne för att förhoppningsvis spela en greensome med Andy imorn. På onsdag åker vi till Irland för nästa tävling. Nu väntar någon timmes träning på Landeryd...

Inga kommentarer: