19 nov. 2011

Mysigt


Vilken stämning i Cloetta Center igår! Kul att se hur en sån tv-inspelning funkar.. Avancerat med kameror som far på vajrar hit och dit. Efteråt gick vi en sväng till Charken. Några programledare och jurymedlemmar dök upp. Gick hem rätt tidigt, träningsdag idag ju!:) Och nej, jag hade inte målat en svart rand i ansiktet, skugga!:)

Idag har jag fortsatt nötandet med svingen på Landeryd. Tycker det är skönt att träna där just nu. Kanonbra väder med tanke på att det är mitten av november och ofta är jag helt ensam. Blir bra fokus då! På eftermiddagen körde jag rehab på gymmet. La till en del benövningar också, kommer stappla fram imorgon, det känner jag redan :) Har bara tränat rehab de senaste två veckorna, för att få ordning på ryggen som fortfarande strular. Men jag insåg idag att så länge jag tar det lugnt med den vanliga träningen och väljer övningar som inte belastar ryggen går det bra. Så nästa vecka ska förkylningen vara bra så att jag kan köra träna kondition, och så ska jag lägga till fler styrkeövningar. Vill ju känna mig ordentligt fit for fight när jag sitter på planet till Dubai!

Ikväll blir det myskväll med taco, film och godis! :)

Inga kommentarer: