25 juli 2011

På Smådalarö

Har precis kommit till rummet på Smådalarö. Jag bor på hotellet på banan, vilket alltid är smidigt och när det dessutom är så fint som det är här ute kan man bara njuta. Har lovat mig själv ett dopp i sjön. Hoppas på fint väder :)

Jag spelade proam idag, med tre jätteduktiga unga tjejer. Vi slutade på andra plats och jag vann närmast hål. En bra dag :) På middagen och prisutdelningen efteråt satt jag med tjejerna i mitt lag, Gudmund, Antonella, Emelie och Alex. Gudmund äger anläggningen, är mycket golfintresserad, och berättade under middagen att han hade följt Masters på Bro Hof under helgen. Efter en stund böjer han sig fram till Alex och frågar om han också spelar golf. Alex heter Norén i efternamn, behöver jag säga mer? ;) Den bjuder vi på Gudmund, eller hur!? :)

Bokade flyg från Dubai till Indien tur och retur. Längtar så jäkla mycket! Men det är länge kvar, tävlingarna är i december... Kul ska det bli! Senast jag var i Indien vågade jag inte lämna resorten på hela veckan, de enda som gjorde det krockade, och jag levde på ris och naanbröd. Den här gången hoppas jag se och uppleva lite mer!

Nu ska jag krypa ner i min stora säng och kika på Johan Falk. Godnatt!

Inga kommentarer: