1 juli 2011

Biter ihop

Så var andra dagen av Finnair Ladies Masters spelad.. Jag inledde grymt stabilt med åtta greenträffar och två birdies första åtta hålen, svajade lite vid vändningen, hittade tillbaka och sen på slutet var det vilda västern, men jag kom in på +2. Är nöjd med att jag höll ihop och var kall på slutet trots en del krångel. Imorgon är det start 8.40. Skönt att det är ljust ute när klockan ringer tidigt i alla fall :)

Det är kul att spela här på Europatouren nu. Jag börjar känna mig som en i gänget igen. Det var mycket som kändes annorlunda under årets första tävlingar eftersom det var ett tag sedan jag spelade här, det har kommit väldigt många nya spelare, ny personal, nya caddies, överlag en massa nytt folk. Förr kände jag alla, men det är ju alltid så att några slutar och andra börjar och på mer än ett år hinner det hända massor. Nu börjar jag komma in i det igen, hitta mina rutiner, känna glädje över att resa och framförallt, jag känner ingen press att jag måste prestera. Jag vet att jag kan!

Andra okej dagen på tre veckor.


1 kommentar:

Anonym sa...

Bra!!