25 juni 2009

Pro-am på Portmarnock

10 timmars sömn ännu en natt, den här veckan har varit rena viloresan.. I vanliga fall brukar jag inte bli trött förrän runt halv tolv men de senaste dagarna har jag lätt kunnat somna runt nio. Kroppen är inte helt ok pga förkylningen. Idag rinner dock näsan lite mindre och halsen gör inte ont längre så det är förhoppningsvis på bättringsvägen.

I eftermiddag ska jag spela pro-am här på Portmarnock.. Pappa caddie kommer ikväll, så under tävlingen har jag bärhjälp och sällskap, vilket ska bli skönt. Länge sen vi sågs dessutom, så det blir kul! Nu ska jag sticka ut och värma upp. Rangen ligger en bra bit bort så man måste åka bil dit. Skönt att det inte är så varje vecka:)

1 kommentar:

Marie Litholm sa...

Hej igen Lotta,
Hoppas verkligen att förkylningen ger med sig. Ingen hit att spela med tungt huvud och snuva.
Vad tycker ni proffs om att spela pro-am egentligen? Jag hoppas få chansen på SAS masters när den spelas i Haninge (Dalarö). Det skulle vara en upplevelse, men vad gillar ni det?
Hur lägger du upp uppvärmningen före tävlingsstart? Jag har halv ångest för min tidiga (tycker jag) start imorgon, då min kropp har svårt att fatta att den ska vara alert.
Lycka till!
/ Marie