13 maj 2009

Trampar på

På vårt lyxiga hotell finns det cyklar att låna, så igår cyklade jag till proammiddagen och idag till pro-amen som värsta Armstrong..:) Anna-Karin och jag kom nyss tillbaka från en cykeltur stan, där vi käkat god pasta med mamma och pappa.. Det är grymt mysigt att cykla in till restaurangerna, cykelvägen ligger precis nere vid vattnet med de höga bergen och snötopparna runt omkring. Banan ligger 15 minuter bort så det var en perfekt uppvärmning.. Imorn skippar jag dock cykeln och slappar i biltransporten istället:)

Spikmattan används flitigt. Jag har inte direkt ont i ryggen längre, men den blir småtrött och stel när jag spelar så jag kör några 20-minutare då och då.. Kan inte ta med den ut på banan dock, skulle nog se rätt sjukt ut:) Det är coolt så bra den funkar, jag var riktigt stel när jag kom hem från banan idag men efter 20 minuter var ryggen helt pigg igen! Ska försöka avancera till ben också, men huu det gör för ont än.. Nu ska jag lägga fram kläder, måla naglarna och lägga fram grejerna så jag inte väcker Anna-Karin mer än vanligt imorn:) Kram!

Inga kommentarer: