11 maj 2009

Schweiz

En spikmatta är inte skön att ligga på och ännu mindre att sitta på, det är jag först att intyga, eftersom jag gör det just nu. Anledning - en brottningsmatch med Daniel i trapphuset i lördags. Någon muskel i min rygg gillade inte detta och har trilskats sedan dess. Imorse var jag på massage hemma i Linköping och fick även en magisk tejp över hela ryggen. Efter en lång resdag har jag nu lånat ett av hotellets cyklar, kollat in stan (ett helstängt Ascona:)), käkat och nu sitter jag alltså på spikmattan. Det känns att den ger resultat, även om det är en pina! Jag hoppas och tror att ryggen ska vara helt ok imorn så jag kan spela in som vanligt. Samtidigt vill jag inte stressa den, det viktigaste är att den är pigg på torsdag!

Schweiz är platsen och det är lika underbart vackert som vanligt! Jag ska bo med Anna-Karin från Åland, vilket ska bli väldigt kul. Vi har känt varandra och spelat klubbtävlingar på Kastelholm mot varandra så länge jag kan minnas. För första gången ska vi nu spela på samma tour!

Min iPod har just lagt ner. Kul. Hur ska jag klara två veckor??

Nu ska jag ligga lite mer på spikmattan innan nattning:)

Inga kommentarer: