16 maj 2009

Eurovision

Kul att få jobba helg! Det hängde på en spelare igår kväll men än en gång klarade jag mig på slaget, vilket var väldigt skönt för ryggen var inte kul i torsdags. Jag var väldigt stel, hade ont och kunde inte svinga ordentligt så bollarna for åt alla håll. Kom in på 75 (+2) medan jag igår gick på par i regn. Idag slog jag många riktigt bra slag, chippade felfritt men kunde ha limmat flaggorna bättre med järnen. Jag och Breeann från Wales sprang runt banan i första boll på 3.15 och jag signade för 71 slag. Har minskat med två slag varje dag så tänkte fortsätta med en 69 imorn! :)

Anna-Karin och jag kollar Eurovision.. Jag är väl egentligen inte nåt jättefan, men medan väskorna packas och bloggen skrivs är det perfekt. Betydligt bättre än de dubbade filmer som annars är det enda som visas:)

Mor och far på besök även denna vecka så vi har tagit våra cyklar varje kväll och trampat in till Ascona för att käka med dem. Ikväll tryckte vi varsin glass också, lördagslyx:)

Inga kommentarer: