22 nov. 2008

Kvinnliga Idrottare

Just utsedd till Årets kvinnliga idrottare i Linköping! En utmärkelse som jag är jättestolt över! Att jag sedan fick den för tredje året i rad gör inte saken sämre...:) Ett stort tack för alla gratulationer, det värmer att veta att jag har ett sånt stöd från Linköping!!

I eftermiddags var jag ute och sprang runt ån, just när det hade börjat snöa och ärligt talat så var det svinkallt... Jag ångrade mig nåt enormt att jag inte stannat inne framför tvn med en kopp te och en lussebulle, men jag kämpade på allt jag kunde i motvinden. Samma tanke kan jag drabbas av när jag står och nöter teknik i golfhallen eller måste göra ett set till av en urjobbig övning på gymmet. Innerst inne vet jag dock att allt detta slit betalar sig och en kväll som ikväll bevisar verkligen det. Att få stå på scen med en fin blombukett i handen tillsammans med ett gäng andra pristagare och en applåderande publik, ja, det är svårslaget och grymt motiverande!! Tack till alla er som arrangerar galan!

Inga kommentarer: