28 nov. 2008

Dubai

Star i klubbhuset pa Emirates GC och har just atit en god lunch. Det ar varmt har i Dubai och solen skiner som vanligt aven om all sand i luften gor att det inte blir sa brannande hett, mer tryckande... Inledde dagen med ett fyspass pa gymmet och sedan har jag nott pa svingen ett par timmar som kanns som en hel dag...:) Ska vila lite nu och sen ut och kora igen. Planeringen jag har gjort for den har veckan ar ganska tuff sa det ar nog tur att jag ar ensam och slipper plaga nagon med trott och surt humor:) Har med mig en rejal hog med filmer sa det ar vad jag tanker pyssla med pa kvallarna. Lite shopping ska jag forstas hinna med ocksa...:)

Det ar totalt omojligt att hitta har. Eller iaf att ta ratt avfart.. Jag har kort till Emirates sakert 77 ganger och anda korde jag fel igar. Hela tiden far man kora jatteomvagar for att komma till ratt vag, eftersom det ar sa manga vagar at olika hall. Det som inte gor saken lattare ar alla vagarbeten, dar skyltarna plotsligt inte stammer. Gps ar inte att tanka pa, den skulle formodligen leda mig ut i en for dagen nygjord grasmatta eller damm:)

Jag har fatt lana Johan Edfors lagenhet, som ar jattefin och det ar valdigt nara till restauranger och mataffar. Skulle kunna tanka mig att skaffa en sjalv.. Det ar val bara prislappen som maste andras lite :)

Nu ska jag ut och putta! Ha det bra! Kramar

Inga kommentarer: