29 aug. 2008

Finland

Mamma och jag kom just tillbaka till hotellrummet och jag sitter nu här ovanligt trött efter att ha dragit min vagn hela dagen... Andy är ledig från mig och går på herrarnas Challengetour så jag får klara mig själv. Tror det är nyttigt att spela en tävling där jag måste fatta alla beslut. Jag tycker jag skötte mig väldigt bra, förutom på ett hål där hål i huvudet är snällt beskrivet för hur jag måste ha tänkt. En klubba för mycket, otroligt klantigt och därefter katastrofalt närspel kombinerat med en oturlig gren precis bakom bollen och lite annat. Jag har slagit bra slag men satt för få birdies... Greenerna är ganska luriga, mycket fall i dem och riktigt snabba nerför... Men men... en ny dag imorgon, jag ska gå ut och fortsätta kämpa på. Nu ska jag sticka ut på en liten löptur för att få tillbaka krafterna i kroppen.

Inga kommentarer: