15 aug. 2008

67

Efter två dagar med Laura Davis och Lisa Hall sitter jag nu i ett stimmigt klubbhus. Signerade nyss scorekortet på 67 slag och ligger med det fyra för tillfället efter -1 igår. Det var speciellt att spela med Laura, som jag alltid har sett upp till. Hon är riktigt cool, så skönt avslappnad. Alltid en snabb uppvärmning och drivern slår hon från den grästorva som hon hugger upp med wedgen på tee... Hon var ganska sur i början idag men när puttarna trillade i blev hon betydligt gladare. Jag brukar få frågan om jag har spelat med några speciella spelare, och nu kan jag säga både Annika och Laura.

Nu väntar lite träning på rangen och sedan ska jag en sväng till gymmet. Den här veckan bor jag med Andy, Raf och Mark i ett hus. Raf lagar mat varje kväll, vi blir alldeles bortskämda...:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta börjar bli tjatigt... Grattis igen... **skratt** Jag har tvärt emot vad jag utlovat bara höjt mig... Men MEN jag ger mig inte hahahaa om du nu trodde det!!! Nästa gång på banan ska jag tro hela tiden .... STORT GRATTIS till den där tourvinsten också! /Johnny

Petter sa...

Grattis till vinsten!
Starkt att ta det i särspelet!