18 juli 2013

Ogröna fingrar

Med mina gener borde jag ha de grönaste fingrar som finns, men det verkar som att de trillade bort nånstans på vägen. Gjorde i alla fall ett försök idag att göra det finare på balkongen. Jag måste ha blommor som antingen är så billiga att jag kan köpa nya väldigt ofta, eller såna som klarar Sahara-torka. Att vattna regelbundet har aldrig varit min starkaste sida.

 
kategori 2, klarar torka

kategori 1, föredömliga priset av 3 kr för denna blomma

 stolt över tomatplantan, snart är det ätdags!!
 


Gick ut strax efter 7 imorse med vänsterklubborna och kom in med 41 poäng. Sänkning till 35,5, alltså har jag nu officiellt hcp från både höger och vänster. Känns riktigt kul!!
 
Nu ska jag sticka till gymmet och bygga muskler och ikväll blir det beachvolley!

Inga kommentarer: