29 juli 2013

Birthday

Har haft några sköna lediga dagar hemma i Linköping. Detta är första sommaren på väldigt många år (egentligen första gången nånsin) som jag kan vara helt ledig. Inget dåligt samvete över att jag borde träna golf. Och nu under sommaren har jag ju dessutom sommarlov från universitetet, alltså inget dåligt samvete över att jag borde plugga heller. Det är otroligt skönt att vakna på morgonen och veta att jag kan göra sjutton precis vad jag vill. Samtidigt finns det en liten längtan efter att börja plugga igen så att jag blir klar snart och kan börja jobba på riktigt. Den längtan får dock vänta, nu är det semesternjutning som gäller!
 
Världens bästa mamma fyllde 60 häromdagen. Hela (nästan iaf) släkten var där och firade. Här kommer några bilder från dagen:
 
 
 Kalle och Hala, motsatserna till linslusar. Ville inte vara med på bild men lillasyster bestämmer.

Pappa - bbq-mästare


Mormor och födelsedagsbarnet

Jag var assisterande bbq-mästare. Lärde mig att halloumi kan ryka rätt bra på grillen.

Födelsdagstårtan. Fantastiskt god!

Inga kommentarer: