17 juni 2011

Lär känna

Turen bland mina goa kollegor har kommit till... Linda Wessberg! :)


Namn: Linda Wessberg
Ålder: 30
Längd: 174 cm
Bor: Göteborg
Hur länge har vi känt varandra? Sedan Lotta började spela på LET 2006.

Vad är du mest stolt över i din golfkarriär? Mina vinster på svenska touren, college och LET. Att jag slog Christie Kerr i Solheim Cup 2007 och att jag får hålla på med min hobby på heltid!
Vilka husdjur har du haft? 2 undulater, fiskar och en häst.
Kan du sjunga? Absolut. Hellre än bra :)
Vad ska du göra när du lägger ner golfen? Vet inte, jag har inte funderat så mycket...
Vilka andra idrotter har du utövat? Simhopp, basket (jag slutade när vi förlorade med 72-0 :)), gymnastik och ridning.

Om du inte bodde i Sverige - var skulle du vilja bo då? Jag skulle vilja bo i Australien, men det är egentligen lite för långt bort.

Inga kommentarer: