17 juni 2011

Klarad cut i Schweiz

En bra runda idag också... -2, så totalt ligger jag -5. Är riktigt nöjd med det mesta ute på banan. Jag har dessutom världens bästa caddie i pappa, så duktig! Håller mitt humör uppe :) Vi hade flyt idag med vädret, fick inte en droppe regn, men en timme efter att jag signerat scorekortet började det ösa ner och nu har spelet avbrutits för de som startade på eftermiddagen. Får hoppas att det är bättre väder imorgon så att vi kan spela alla fyra rundorna... Nu droppar det rejält utanför mitt öppna fönster, det är inte helt fel att slappa inne i värmen då...


3 kommentarer:

Packelina sa...

Wiiie! Va duktig du är! Håller tummarna att det går bra hela helgen nu. Spark i rumpan så ses vi snart<3

Anonym sa...

Bra spelat! Hoppas flytet i spelet o vädret håller i sig :) /Sussi

Anonym sa...

Lycka till Lotta ! Vi i Linköping håller på Dig