19 juni 2011

21a i Schweizlandet

Sitter i lobbyn på hotellet som blir mitt hem inatt och gratissurfar. Missade mitt plan med en timme pga allt krångel med regnet. Bara att köpa en ny flight och ta in på hotell. Mitt planerade gymbesök imorgon förmiddag får vänta..

Jag är så nöjd med min tävling. Idag spred jag slagen mer än tidigare, men lyckades ändå hålla ihop scoren med en sänkt chip, en del vassa inspel och allmänt bra närspel. Gick ett under par vilket gjorde att jag slutade på -6 totalt och en 21a plats. De senaste veckorna har varit tunga men jag har lyckats fokusera och prestera ändå.

Tack bästa pappa för caddandet och bästa mamma för stödet och sällskapet:)

Hade gett mycket för en chipspåse nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra spelat! Jag tycker att du e jätte duktig :) /Sussi