4 juli 2009

Norge

Kom just hem från Norge och sitter nu i soffan framför tvn och mumsar fryst mango.. Den här veckan spelade vi på Larvik GK, och jag slutade på 31a plats med rundorna 73,72 och 70 (par 73).. Jag är väldigt nöjd med mitt spelet men fick inte riktigt till scoren förrän de sista nio hålen när jag gick fyra under par. Det känns så typiskt för i år, jag tycker jag spelar precis likadant som under förra året men det där lilla extra finns inte och scorerna blir högre.. Enda botemedlet är att ge järnet och fortsätta träna stenhårt.

Jag hade en grym caddie, Daniel gjorde Europatourdebut! :) Ständigt positiva råd och med våra småbett här och där fokuserade jag lite extra..

Nu väntar en veckas uppehåll från tävlandet och vi ska sticka till Italien på semester. Klubborna hänger självklart med..!

Inga kommentarer: