15 juli 2009

Panoramica

Kan meddela att det ar valdigt varmt i Spanien! Italien under forra veckan var ocksa varmt men det har ar snappet varre. Italien innebar liggande lage i solstol, medan jag den har veckan ska traska runt pa Panoramica Golf. Mycket vatten och resorb ska jag halla i mig.. Fick bort lite av golfbrannan forra veckan men den kommer nog smyga tillbaka efter sex dagar ute i solen har..:)

Jag delar lagenhet med Cissi Ekelundh och hennes kille, tre minuters bilresa fran forsta tee. Utanfor huset ar det ett stort poolomrade sa om nagra minuter sticker jag dit..:) Forst ska jag hamta mina klubbor som blir kollade av var klubbgubbe, sa att alla vinklar ar som de ska.

Startar kl 9 imorn, hall alla tummar. Den har gangen tankar jag scora bra och ha kul med min elvagn!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver utmanas!!! så jag håller tummarna stenhårt!!! /Johnny

Marie Litholm sa...

Lycka till Lotta. Får se om vi får chans att följa er nåt via TV. Även Sverige bjuder på sol och varmt - fläckvis. Däremellan får vi hoppas att vi undviker åska och kraftiga skurar. Nåt poolområde finns knappast vid det hotell vi ska bo på. Lyckost!
Mvh / Marie