11 juni 2013

Tjejresa till Barcelona

Väldigt länge sedan jag skrev här.. Har haft en fin hemsida där jag skrev så länge jag spelade, men de senaste månaderna har även den stått stilla. Back to the roots, nya tag här!

En snabb update: pluggar nu till fastighetsmäklare, jobbar extra i receptionen på Campushallen, gör min mäklarprakik och genomför En Svensk Klassiker. Fullt upp med andra ord! Det blir en del golf också, har svårt att hålla mig därifrån.

I höst kommer jag att arrangera en tjejresa tillsammans med Nordiska Golfskolor, till Barcelona. Det blir en vecka med spel och träning, där jag som golfproffs kommer att försöka hjälpa till med allt möjligt som har med golf eller fysträning att göra. Jag hoppas att det blir en trevlig vecka med mycket skratt och många roliga minnen.

Gå in på nedanstående länk för att läsa mer, där står även min mailadress. Hör gärna av dig om du har några frågor eller vill anmäla dig! OBS! Avresa från Arlanda!!

http://nordiskagolfskolor.se/images/vara-pros/lotta-wahlin/Tjejresa_Golfskola_Lotta_Wahlin_Barcelona_LUMINE_2013.pdf



 

1 kommentar:

Anonym sa...

Med flyg från Arlanda istället för Landvetter.