3 mars 2011

Indisk golf

Så var jag klar med träningen och spelet. Är riktigt trött i ben och fötter, är ju inte van att gå så mycket i sån här värme. Idag spelade jag med tre indier, har haft kul hela rundan åt deras söta engelska brytning. Då kan man ta ett antal rejäla kliv rakt i puttlinjen och raseriutbrotten som kom hos dem då och då :)

Mitt spel kändes mycket bättre idag än igår, då jag var ganska ringrostig. En sak som jag märker är att jag slår längre med järnen. Kan nästan gå ner en klubba jämfört med förra året. Tror att det beror på min fysträning. Under vintern har jag ju fokuserat, för första gången, på överkroppen och jag vet ju att jag har blivit mycket starkare där. Vilket nu verkar ge resultat på slagen. Härligt!

Strax är tjejerna på väg förbi här med taxi. Vi ska åka till ett shoppingcentrum som Jessica bara vet namnet på, så att ge oss ut med min hyrbil känns inte helt bra :)

Heja heja Minsk! Det står 3-2 i matcher mot Jaroslav, vinst är alltså ett måste. Ikväll gör du mål älskling!!!


Skulle inte vilja byta jobb med den där fönsterputsaren!

Ser ni pricken till vänster på huset, mitt på. Där sitter han.

Huuuu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästan ett toppjobb =)